czwartek, 17 września 2015

Co się dzieje,,,?!

Cztery sprawy.

Un.
"Zrobiłam" sobie 7-dniową dietę, którą dietetyk przygotował Kamili. Poszedł kilogram w dół. Jestem szczerze zdziwiona. I myślę, czy nie skontaktować się z jej dietetykiem i nie poprosić o ułożenie diety dla mnie.

Deux.
Byłam dzisiaj z M. w Biurze Porad Obywatelskich. Pracowałyśmy jako wolontariuszki, mamy już na przyszły czwartek sprawę, yay!
Wkręciłam się, bo w ciągu jednego dnia nauczyłam się więcej niż przez pół roku na tych studiach.
Praktyka, tego mi trzeba :)

Trois.
Nie pytajcie czemu, ale ten film mnie rozśmiesza. Widziałam go setki razy, za każdym razem bawi mnie tak samo, a może i nawet za każdym razem mocniej :D


Quatre.
Jutro koncert i spotkanie z Olą!
Idę na przesłuchania do Festiwalu Młodych Talentów :D
Głównie idę posłuchać OHO!KOKO, bo dawno ich nie słyszałam, a ostatni ich koncert, na którym byłam, był świetny ;)
Idę z Olą, a potem idziemy pić! :D
Korzystamy zanim nie pojedzie do Poznania :<

Bonne nuit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz