poniedziałek, 2 listopada 2015

Halloweenowa sztampa

W zeszłym roku tak tego nie widziałam, ale w tym to po prostu jakaś plaga.
Część moich znajomych z fejsa (nie tylko dziewczyn!) w dniu Halloween postanowiła zrobić sobie SZALONY, NIESPOTYKANY I ORYGINALNY makijaż.

Nie wiem, jakoś nie przekonuje mnie rzesza ludzi w jednym i tym samym makijażu kościotrupa. 
Z czego 2/3 są zrobione tak nieudolnie, że aż dziw, że nie powstrzymują się przed udostępnianiem.

Strasznie (huehue) to wszystko sztuczne.
Czekanie cały rok na tej jeden dzień, żeby tylko zmienić profilowe na takie z mhrocznym makijażem.

Ale może się nie znam...

________________________________________________________________

Pierwszy rok bez niego.
Niby minęło pół roku, ale nad grobem rozkleiłam się jak pierwszorzędna beksa.
Boli.

3 komentarze:

  1. Daj się ludziom bawić. Ze wszystkich dziwactw Halloween jest akurat moim ulubionym, niezależnie czy wszyscy się przebierają za kościotrupa czy zombie kurczaka (czy ziemniaka jak mój tok myślenia w międzyczasie powędrował)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy ja komuś czegoś zabraniam? ;)
    Po prostu uważam, że to słabe i mało oryginalne. Wszyscy robią ten sam makijaż - a można było zrobić coś kreatywnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo to najprostsze i zwykle dobrze wyglądające. Nie trzeba miliona farbek/cieni innych dupereli do twarzy, ani spcjalnych zdolności artystycznych

    OdpowiedzUsuń