piątek, 3 kwietnia 2015

If I had more than my ambition

If I had more than my ambition
I'll have time to please
I'll have time for "thank you" as soon as I win

Cóż. Przyszedł czas, w którym postanowiłam przestać robić rzeczy na pół gwizdka. 

Znalazłam (+stworzyłam) parę pytań. Część z nich pochodzi z forów, na których osoby pytały, jakich pytań mają się spodziewać u psychologa na pierwszych wizytach. Część w podobnym stylu sama dopisałam.
I teraz w dzienniku po kolei na nie odpowiadam.

To bardzo... ciekawy eksperyment. 
Przede wszystkim pouczający. I dziwnie odkrywczy ;)


No i francuski. Postanowiłam się po pierwsze usystematyzować. Come on, zależy mi na tym wystarczająco mocno, żeby poświęcić te 15 minut dziennie.  W marcu miałam dłuuuugą przerwę przez zapalenie ucha. Czas wrócić na stare, dobre tory.
Dlatego przerobiłam wszystkie "rozdziały" w Duolingo od początku, wypisałam wszystkie słówka i teraz przepisuję je na czysto do specjalnego zeszytu do francuskiego.
A jako że spodziewam się Wielkanocnego Przypływu Gotówki, to może w przyszłym tygodniu poświęcę się i kupię sobie słownik :)

_____________________________________________________________________

To zdjęcie mnie dziwnie zmotywowało.
Dla mnie jest to symbol, że pomimo braku odpowiedniej budowy (umiejętności, talentów) można osiągnąć wszystko, co wydaje się pozornie niemożliwe przy wystarczającym nakładzie pracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz