poniedziałek, 23 marca 2015

Hypochondriasis, 1.01

Jestem mistrzem w tej konkurencji.

Już od dwóch tygodni nie słyszę na lewe ucho. Zaczynam się już poważnie martwić.

Miałam dzisiaj jechać po zajęciach do lekarza. Nie mogłam się skupić. Naszła mnie dziwna myśl - co jeśli nigdy tego słuchu nie odzyskam?

Oczywiście Doktor Google potwierdził moje obawy. Naczytałam się historii co najmniej miliona osób, po czym okazało się, że dodatkowo mam raka (urok diagnoz z Internetu. Swędzenie pod pachą też może być objawem raka, potwierdzone info).

Chociaż w sumie te rakowe gadki powinny do mnie mocno docierać. W końcu nie każdy w ciągu dwóch miesięcy dowiaduje się o nowotworze dwóch bliskich osób.
Trochę przeraża mnie komizm tej sytuacji. Małżeństwo, A. i M.
Ona ma raka, pisze do NFZ o refundację i wyjeżdża do Niemiec na leczenie. Jest właśnie w jego trakcie.
W tym czasie on dowiaduje się, że też ma raka.
Why? Za mało chorób na jedną rodzinę?


Dusia co prawda trochę mną potrząsnęła, ale obawy powoli wracają.
No kurczę, trochę przerąbane nie słyszeć do końca życia na jedno ucho.

Tak czy inaczej, dostałam nowy lek. Zobaczymy co i jak.

______________________________________________________________________

Swoją drogą strasznie podoba mi się takie oznaczanie rzeczy.

English 1.01
To brzmi tak... porządnie, zorganizowanie.

Chyba w "Lie to me" było "Interrogation one-oh-one"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz