poniedziałek, 3 listopada 2014

Some of the older boys finally put me wise in how to get yourself out of there. You had to tell them how you love Jesus.
And naturally now I love Jesus very much.

I love him so much I'd like to crucify him all over again.
Cytat i kadr ze świetnego filmu, "Killer : A journal of murderer".
Genialne role Jamesa Woodsa i Roberta Seana Leonarda.
 
Teraz tylko łkam wewnętrznie nad tym, że jedyny egzemplarz książki z allegro kosztuje 160zł, a z zagramanicy przesyłka kosztuje więcej niż sama książka. 

_________________________________________________________________________________
 
Wiecie, czasem człowieka męczy to, że płaci za błędy innych. A mnie już przestało. Doszłam do wniosku, że pora wziąć rozdzielność majątkową.

Chyba nadszedł czas, by każdy sam płacił za swe wpadki i zbierał plony za swoje zasługi.

To wbrew pozorom bardzo poważna deklaracja. A co najważniejsze - w pełni świadoma i okupiona całkowitym brakiem bólu (: 
A to oznacza jedno - wyleczyłam się.
_________________________________________________________________________________
 
Byliśmy w Przytocznej i Lubikowie. Zwiedziliśmy miejsca, gdzie Tata się wychowywał. Oprowadzał nas po ruinach domu - aż żałuję, że za bardzo się bałam, że podłoga się zarwie (a budynek podpiwniczony, więc upadek byłby bolesny) albo dach spadnie mi na głowę. Wątpię, żeby udało się tam wrócić, a takie zdjęcia były by bardzo dużo warte.  
Emocjonalnie, ale zawsze (:  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz