niedziela, 21 grudnia 2014

Twin Peaks

Postaram się nie spoilerować za bardzo, ale wiadomo, czasem to nieuniknione ;)
So watch out, guys. Brace youselves. Spoilers are coming.

Właśnie skończyłam oglądać drugi sezon. I jestem zachwycona!

Zakończenie jest niemal idealne. Niby wszystko wydaje się jasne, oczywiste, a tu taki zwrot akcji :D


Kiedy Agent Cooper jest w The Black Lodge Laura mówi mu, że zobaczą się za 25 lat.

Kiedy Bob przejmuje kontrolę nad Windomem, zza kurtyny z tyłu wyłania się drugi Cooper, ten zły . Dobry Dale ucieka, ale ten zły w końcu go dopada i to on wychodzi stamtąd. Dobry Dale jest uwięziony w Chacie. I czeka tam, aż ktoś go uwolni.

Od finału ostatniego do początku nowego sezonu minie właśnie 25 lat.
W 2016r. będzie kontynuacja ♥

Jestem trochę zła, że akurat tę postać to spotkało. Najzajebistszy bohater Twin Peaks.
I ciekawa jestem, czy Harry i reszta zorientowali się, co mu się stało. 
I co z Annie.

Zobaczymy ;)

Ale jestem rozedrgana po tym zakończeniu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz